چینی بهداشتی مروارید

چینی بهداشتی مروارید

شرکت کارخانجات چینی بهداشتی مروارید از سال ۱۳۶۸ با نام های تجاری مروارید، PLUS و UNIK پیشگام در صنعت چینی بهداشتی کشور است که با بکار گیری دانش فنی روز، مواد اولیه مرغوب، سیستم های کنترل کیفیت جامع TQM و همچنین با برخورداری از تکنولوژی به روز دنیا در زمره بزرگترین تولیدکنندگان چینی بهداشتی مطرح بوده بگونه ای که در حال حاضر توانایی تولید بیش از ۱۲ هزار تن در سال را دارد. این شرکت همراه با گذر زمان توانسته تولیدات خود را از نظر کمی و کیفی افزایش داده و مرزهای تولیدات ملی را پشت سر گذارد.

شرکت کارخانجات مروارید، مفتخر به اخذ گواهینامه های بین المللی (ISO 9001 ،OHSAS 18001 ،ISO 14001)، استاندارد CE اروپا و پیاده سازی سیستم IMS گردیده است.

فروشگاه اینترنتی خانه لاکچری مفتخر است به صورت نماینده مستقیم شرکت مروارید محصولات این شرکت را با قیمت مصوب کارخانه به صورت اینترنتی به فروش می رساند.

فروشگاه اینترنتی چینی بهداشتی مروارید


توالت فرنگی مروارید


توالت زمینی مروارید


روشویی پایه دار مروارید


روسنگی و روکابینتی مروارید


محصولات شرکت چینی بهداشتی مروارید

شرکت چینی بهداشتی مروارید محصولاتی مانند روشویی با پایه، روشویی نیم پایه، توالت ایرانی، انواع توالت فرنگی، وال هنگ، رو کابینتی، سرشویی، رو سنگی، زیر سنگی و … تولید می‌کند. تمام محصولات این برند از مواد اولیه مرغوب و با پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا نظیر Low Pressure و High Pressure Casting و … تولید می‌شود. به همین دلیل از هر لحاظ محصولات چینی بهداشتی مروارید کیفیت بالایی دارد.

تعهد، صداقت، مشتری مداری، عملگرایی و حفظ محیط زیست از ارزش‌های شرکت مروارید است.

به همین دلیل همیشه سعی کرده تا در ارائه محصولات خود این ارزش‌ها را حفظ کند.

کلیه محصولات با نام تجاری مروارید تولید داخلی می باشد و فرنگی ها با مارک pluse و Unik محصولات این شرکت می باشد که تحت نظارت کامل این شرکت در خارج از کشور تولید می گردد.

محصولات مروارید از بهترین لعاب موجود در صنعت و دارای فن آوری نانو که جرم کمتری را به خود می گیرد تهیه می شود.


استانداردهای چینی بهداشتی مروارید

چینی بهداشتی مروارید به علت تلاش بی وقفه برای ارائه محصولی با کیفیت و درخور مشتری توانسته افتخارات بسیاری کسب کند.

از افتخارات برند مروارید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اخذ گواهینامه ISO9001/2008 از کشورهای فرانسه و آلمان
  • اخذ گواهی نامه های استاندارد SASO جهت صادرات به کشور عربستان
  • اخذ گواهی نامه استاندارد SONCAP جهت صادرات به کشور نیجریه
  • دریافت استاندارد محیط زیست ISO 14001/2004 و نیز OHSAS 18001
  • استاندار CE اروپا

تاریخچه برند مروارید

شرکت مروارید در شهرک صنعتی یزد و از سال ۱۳۶۸ کار خود را با ظرفیت تولید ۳۰۰۰ تن کار خود را شروع کرد. شرکت مروارید همگام با پیشرفت دانش و تکنولوژی پیش رفت به طوریکه امروزه توانسته محصولات خود را به عربستان، نیجریه و سایر کشورها صادر کند. این برند پس از ۲۲ سال تلاش و فعالیت در زمینه تولید چینی بهداشتی با کیفیت توانسته است محصولی هم تراز محصولات باکیفیت خارجی تولید کند.

همچنین این شرکت توانسته تولیدات خود را به بیش از سه برابر تولید اولیه یعنی ۱۰۰۰۰ تندر سال افزایش دهد.

خط مشی شرکت مروارید

ما در شرکت چینی بهداشتی مروارید همواره سعی نموده ایم با نوآوری، ارتقا، کیفیت و رعایت صرفه جویی در مصرف عنصر گرانبهای آب در طراحی محصولات و ارائه خدمات مطلوب، ضمن پاسخ شایسته به اعتماد مشتریان ارزشمند خود، بهداشت، سلامتی و آرامش را برای ایشان فراهم آوریم. لذا در راستای پیگیری ماموریت و اهداف سازمانی، احترام به ارزشهای انسانی (تعهد، صداقت، مشتری مداری، عملگرایی و حفظ محیط زیست) را سرلوحه اقدامات سازمان قرار داده و همواره با تلاش و تداوم نوآوری، پیوسته درصدد ارتقاء استاندارد های موجود صنعت چینی بهداشتی ایران در سطح بین المللی می باشیم.

دانلود کاتالوگ محصولات و لیست قیمت محصولات چینی بهداشتی مروارید

شرکت چینی بهداشتی مروارید دارای محصولات روشویی با پایه، روشویی نیم پایه، توالت ایرانی، انواع توالت فرنگی، وال هنگ، رو کابینتی، سرشویی، رو سنگی، زیر سنگی و… با طرح های زیبا و لاکچری خود توانسته نظر مشتریان لوکس و خاص پسند خود را جذب کند. در همین راستا این شرکت کاتالوگ محصولات خود را به نمایندگی فروشگاه اینترنتی خانه لاکچری در اختیار عموم مشتریان عزیز خود برای دانلود و تماشا قرار داده است.

برای دانلود کاتالوگ محصولات و لیست قیمت بر روی گزینه های زیر کلیک نمایید.

You've just added this product to the cart: