مجوزهای فعالیت فروشگاه خانه لاکچری

فروشگاه اینترنتی خانه لاکچری با نام تجاری شرکت وثاق باتیس الوند با شماره ثبت ۱۴۸۶۸ و شناسه ملی ۱۴۰۰۶۷۶۴۴۹۱ مشغول به فعالیت می باشد. این شرکت دارای مجوز فعالیت و پروانه کسب به شماره صنفی ۰۴۶۶۱۱۳۲۱۴ در اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی کشوری به پیوست تصویر زیر می باشد. همچنین این پروانه کسب از وب سایت دبیرخانه هیئت عالی نظارت مرکز امور اصناف و بازرگانان کشوری به آدرس وب سایت https://iranianasnaf.ir قابل پیگیری می باشد.پروانه کسب فروشگاه اینترنتی خانه لاکچری

مجوزهای فعالیت فروشگاه اینترنتی

اولین و تنهاترین فروشگاه کاشی و سرامیک و محصولات بهداشتی در کشور که عضو اتحادیه کسب و کارهای مجازی و همچنین دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره و ثبت شده در ستاد ساماندهی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال کشوری می باشد. همچنین فروشگاه خانه لاکچری با نام تجاری بازرگانی خوشرفتار اولین فروشگاه کاشی و سرامیک و محصولات بهداشتی در استان قم که از سال ۱۳۶۹ تاسیس گردید. برای مشاهده مجوزهای ذکر شده بر روی تصاویر زیر کلیک نمایید.

(لازم به ذکر می باشد تنها شرکت هایی عضو اتحادیه کسب و کارهای مجازی می باشند که به صورت قانونی در حال فعالیت می باشند و تمامی محصولات در همان رسته ی خدماتی با ترتیب محاسبات امور مالیاتی به فروش می روند.)

مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی
نشان ملی فروشگاه اینترنتی خانه لاکچری در پایگاه ساماندهی
نماد اعتماد الکترونیک فروشگاه اینترنتی خانه لاکچری

نمایندگی های انحصاری فروشگاه خانه لاکچری

شرکت وثاق باتیس الوند با مدیریت آقای خوشرفتار نماینده ی انحصاری محصولات کاشی و سرامیک الوند، سرامیک البرز و چیتا، کاشی هرمس تبریز و ونوس الوند، کاشی مرجان و سرو کوارنتا، کاشی فخار رفسنجان، سرامیک پالرمو، کاشی نوین سرام و آبادیس، چینی بهداشتی مروارید، شرکت سای تک، شرکت مازند چوب آریا، شرکت آرامش دکور، شرکت باروس و شرکت وستا شیمی اسپادا در استان قم می باشد. که بر روی هر کدام از تصاویر لوگوی شرکت های مورد نظر کلیک نمایید به وب سایت شرکت مورد نظر بخش نمایندگان هدایت خواهید شد و نام شرکت وثاق باتیس الوند یا آقای خوشرفتار در بخش شهر قم مشاهده خواهید نمود.

فروشگاه خانه لاکچری را در رسانه ها مشاهده کنید

فروشگاه اینترنتی خانه لاکچری بزرگترین فروشگاه کاشی و سرامیک و فعال در بخش رسانه اینترنتی کشور را می توانید در پایگاه های خبری ذیل مشاهده نمایید.

فروشگاه اینترنتی خانه لاکچری با نام تجاری بازرگانی خوشرفتار بزرگترین فروشگاه کاشی و سرامیک و محصولات بهداشتی استان قم با بیش از ۱۰۰۰ متر مساحت فروشگاه که در ۴ طبقه از سال ۱۳۶۹ احداث و راه اندازی شده است. برای مشاهده تصاویر فروشگاه و مشتریان ما می توانید به صفحه درباره ما مراجعه نمایید.