پردازش و ارسال سفارش

روش های ارسال کالا در فروشگاه خانه لاکچریفروشگاه اینترنتی خانه لاکچری پردازش و ارسال سفارش را طبق زمان هماهنگ شده توسط مشتری در سریع‌ترین زمان ممکن به صورت اکسپرس ارسال می‌کند. کلیه سفارش‌های بالای ۱۰۰ میلیون تومان به تهران و کلیه شهرستان های کشور به‌صورت رایگان و همچنین در شهر قم سفارش بالای ۵۰ میلیون تومان به صورت رایگان ارسال خواهد شد.

 

روش های ارسال کالا

۱- باربری

تمامی محصولات بالاتر از ۲۰ کیلوگرم معمولا با باربری ارسال می شوند زیرا هم قیمت بهینه تر و کمتر نسبت به موارد دیگر باربری دریافت می کند و هم خیلی سریعتر بار به مشتری ارسال می گردد. هزینه ارسال با توجه به تعرفه شرکت باربری به عهده مشتری می باشد. (هزینه ارسال از درب انبار فروشگاه به باربری قم برای مشتریان به عهده فروشگاه خانه لاکچری و رایگان خواهد بود و مشتریان گرامی همچنین هزینه ارسال از باربری قم به باربری شهر مورد نظر خود را بعد از گرفتن محصولات خود از باربری به صورت نقدی به باربری پرداخت می نمایند) در بعضی از شهرها باربری شعبه ندارد و یا باید بار به نزدیک ترین شهر ارسال شود و یا توسط پست تیپاکس بار ارسال گردد.

برای خرید کاشی و سرامیک، محصولات بهداشتی، وان، جکوزی، کابین دوش و موارد دیگر در تعداد و حجم بالا باید یک ماشین نیسان و یا خاور تهیه نمود. اگر مبلغ خرید زیر ۱۰۰ میلیون تومان باشد هزینه باربری به عهده خریدار خواهد بود که بعد از استعلام از باربری هزینه به مشتری اعلام خواهد گردید.

۲- تیپاکس

ارسال تیپاکس همانند ارسال توسط پست جمهوری اسلامی ایران می باشد با این تفاوت که پست جمهوری اسلامی وزن های بالای ۴۰ کیلو و ابعاد بالای یک متر را ارسال نمی کند به همین دلیل در این موارد خاص از تیپاکس برای ارسال مرسوله استفاده می کنند. در صورت تمایل برای استفاده از این روش پیش از انتخاب، از وجود نمایندگی شرکت تیپاکس در شهر خود اطمینان حاصل کنید. همچنین قیمت پست تیپاکس نسبت به باربری و پست جمهوری اسلامی بیشتر خواهد بود.

تفاوت تیپاکس با باربری این می باشد که تیپاکس به صورت خاص مرسوله را به آدرس شما ارسال می نماید. ولی در ارسال با باربری زمانی که بار به شهر شما ارسال گشت از باربری با شما تماس می گیرند و شما می توانید یا خودتان برای تحویل کالا به باربری مراجعه نمایید یا با پیک بار برای شما ارسال می گردد.

۲- اسنپ

ارسال سفارشات با متراژ پایین در شهرهای تهران و قم را می توان با مبلغ پایین تر با همکاری تیم اسنپ بار را برای مشتریان در شهرهای ذکر شده ارسال نمود.

 

در صورت وجود هرگونه سوال، لطفا با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید.

تلفن تماس :

۳۷۷۵۸۴۸۴ – ۰۲۵
۳۳۵۵۴۱۵۱ – ۰۲۵ داخلی ۳ (پاسخگویی شنبه تا پنج شنبه / ۹:۰۰ الی ۱۳:۳۰ — ۱۷:۰۰ الی ۲۲:۰۰)

دفتر مرکزی:
استان قم – بلوار پانزده خرداد – نبش خیابان شهید حائری – فروشگاه خانه لاکچری