شرکت سای تک

سای تک

شرکت تولیدی سای تک در سال ۱۳۵۶ با هدف طراحی ، تولید و عرضه محصولاتی مطابق با استاندارد های جهانی با نصب ماشین آلاتی از کشور انگلستان و آلمان در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع در شهر صنعتی ساوه آغاز به کار نمود. استاندارد بالای کلیه محصولات سای تک اعم از وان، کابین دوش، دوردوشی، جکوزی، زیردوشی و کابینت و کابین بخار در کنار منشور شرکت سای تک که از بدو تاسیس ، حفظ کیفیت و مشتری مداری بوده است عامل موفقیت شرکت سای تک در طول بیش از ۴۰ سال تولید و عرضه کالا می باشد.

انواع وان، جکوزی و زیردوشی شرکت سای تک از ورق آکرلیک بهداشتی (Acrylic Sanitary Grade) به عنوان لایه روئین ( لعاب ) و رزین پلی‌استر و الیاف شیشه به عنوان لایه تقویت کننده به ضخامت جمعا ۸ میلیمتر تشکیل می‌شود.

این ورق ساخت کشور اتریش و تولید کارخانه معتبر Senoplast است که با استاندارد EN263 اروپا مطابقت دارد.

فروشگاه اینترنتی خانه لاکچری مفتخر است به صورت نماینده مستقیم شرکت سای تک محصولات این شرکت را با قیمت مصوب کارخانه به صورت اینترنتی به فروش می رساند.

فروشگاه اینترنتی محصولات سای تک


وان جکوزی


کابین دوش و دوردوشی


زیردوشی

محصولات شرکت سای تک

شرکت سای تک تولیدکننده انواع وان، جکوزی، کابین دوش، دوردوشی، زیردوشی و کابین بخار از محبوب ترین و لاکچری ترین برندهای بازار ایران می باشد.

این شرکت علاوه بر حفظ کیفیت فوق العاده محصولات خود توانسته است تمامی محصولات را با قیمت مناسب ارائه دهد.

کابین دوش سای تک با تنوع بیش از ۲۰ طرح مختلف نه تنها از آب و گرمای محیط دوش حفاظت می کند، بلکه در ارتقا معماری داخلی حمام نقش به سزایی دارد.

کابین دوش سای تک با پروفیل ساتن در دو نوع شیشه طرح دار و بدون طرح از ۶ تا ۸ میلیمتر ضخامت قابل ارائه می باشد.

شرکت سای تک در عرضه انواع جکوزی خود از تجهیزات معتبرترین تولید کننده سیستم های آب درمانی یعنی شرکت Hydro Air دانمارک بهره می جوید.

قدرت پمپ استفاده شده در سیستم های جکوزی بنابه نوع سیستم وان از ۱ الی ۱٫۸ اسب بخار می باشد.

انواع وان و جکوزی سای تک در ۱۸ مدل مختلف با سه تیپ قیمتی در بخش وان حمام و ۴ تیپ قیمتی در بخش جکوزی با تجهیزات و قابلیت های مختلف قابل ارائه می باشد.

انواع وان و جکوزی و زیردوشی شرکت سای تک از ورق آکرلیک بهداشتی (Acrylic Sanitary Grade) به عنوان لایه روئین و رزین پلی استر و الیاف شیشه به عنوان لایه تقویت کننده، به ضخامت جمعا ۸ میلیمتر تولید می گردد.

این ورق ساخت کشور اتریش و تولید کارخانه معتبر Senoplast بوده و با استاندارد EN263 اروپا مطابقت دارد.

شرکت سای تک زیردوشی های خود را در هفت مدل زیر با اندازه های مختلف در سه تیپ قیمتی با تجهیزات مختلف تولید می کند.

دانلود کاتالوگ محصولات و لیست قیمت محصولات

شرکت سای تک دارای محصولات وان، جکوزی، کابین دوش، دوردوشی، زیردوشی، کابین بخار با طرح های زیبا و لاکچری خود توانسته نظر مشتریان لوکس و خاص پسند خود را جذب کند. در همین راستا این شرکت کاتالوگ محصولات خود را به نمایندگی فروشگاه اینترنتی خانه لاکچری در اختیار عموم مشتریان عزیز خود برای دانلود و تماشا قرار داده است.

برای دانلود کاتالوگ محصولات و لیست قیمتبر روی گزینه های زیر کلیک نمایید.

You've just added this product to the cart: