کاشی البرز

کاشی و سرامیک البرز

کاشی البرز یکی از معتبرترین برندهای تجاری طراحی لوکس در تولید کاشی و سرامیک و موزائیکهای لعابدار برای محیطهای داخلی و خارجی میباشد. این شرکت در سال ۱۳۵۲ تاسیس و کارخانه آن در شهر صنعتی البرز قزوین در ۱۳۰ کیلومتری تهران واقع شده است. این شرکت، کاشی و سرامیک لعابدار مات، براق و ضد اسید خود را در ابعاد ۶۰×۱۲۰، ۳۰×۹۰، ۳۰×۶۰، ۲۵×۴۳، ۲۰×۵۰، ۱۲×۲۴، ۱۵×۴۵، ۴۵×۴۵، ۳۰×۳۰، ۲۵×۲۵، ۲۰×۲۰، ۱۵×۱۵، ۱۰×۱۰ سانتیمتر تولید میکند.

همچنین این شرکت انواع موزائیک لعابدار مات، براق، ضد اسید و غیر لغزنده خود را با اشکالی مربع شکل دراندازه های ۷/۵×۷/۵، ۵×۵، ۲/۵×۲/۵، ۱/۷×۱/۷ سانتیمتر، اشکال مستطیل مانند در اندازه های ۵×۲۰، ۵×۱۰، ۲.۵×۵ سانتیمتر و نیز یک شکل شش ضلعی را به قطر ۳/۳ سانتیمتر در بیش از ۷۵ نوع رنگ مختلف تولید مینماید.

فروشگاه اینترنتی خانه لاکچری مفتخر است به صورت نماینده مستقیم شرکت البرز محصولات این شرکت را با قیمت مصوب کارخانه به صورت اینترنتی به فروش می رساند.

فروشگاه اینترنتی سرامیک البرز


کاشی استخری و مینیاتوری البرز


سرامیک پرسلان دیوار و کف البرز


کاشی دیوار البرز


سرامیک کف البرز


موزاییک حیاط و سرامیک پارکینگ البرز


محصولات شرکت کاشی البرز

کاشی و سرامیک البرز با استفاده از تکنولوژی روز اروپا و مدرن ترین ماشین آلات مطابق با استانداردهای اروپایی تولید می گردند.

بدنه پرسلانی، مقاومت در برابر سایش، یخ زدگی، اسیدها و شوکهای حرارتی برخی از مهمترین مزایای این محصولات می باشند.

محصولات کاشی و سرامیک این شرکت برای کلیه محیطهای داخلی و خارجی مسکونی و تجاری زیر مناسب می باشد:

حمام، آشپزخانه، فضاهای ورزشی، هتل ها، استخرهای شنا، سونا، جکوزی، آب نماها، نمای ساختمانها، مکانهای شهری و غیره

درحال حاضر حجم زیادی از این تولیدات به اروپا، آفریقا، کشورهای CIS، کشورهای عربی، نیوزلند، استرالیا و کشورهای آمریکای جنوبی صادرمی شوند. کاشی البرز دامنه گسترده ای از دکوراسیون و چیدمان  لوکس را پیشنهاد می کند که برای هر محیط زندگی ایده آل بوده و بیانگر سبکی منحصر بفرد است که سبک کلاسیک را با مفاهیم مدرن تعبیر نموده، مد و طرح را در هم ادغام مینماید.

اهداف بلند مدت شرکت البرز

  • تدوین استراتژی بلند مدت بر پایه صادرات کاشی و سرامیک
  • پیاده سازی طرح های توسعه گوناگون هماهنگ با نیاز مشتریان
  • ایجاد و پیاده سازی ایده های نوین در صنعت کاشی و سرامیک
  • نوسازی تجهیرات تولیدی خط های تولید سرامیک با توجه به سابقه بیش از ۳۰ ساله تولید
  • جذب نخبگان دانشگاه ها و همچنین متخصصان با تجربه صنایع گوناگون به ویژه صنعت کاشی و سرامیک

سرامیک لاکچری چیتا البرز

کاشی و سرامیک البرز دارای محصولات لاکچری و لوکس خاصی می باشد که با نام برند چیتا این محصولات را تولید می کند. برای مشاهده محصولات چیتا البرز می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.


استانداردهای کاشی البرز

تمامی محصولات شرکت کاشی و سرامیک البرز دارای گواهینامه استاندارد محصول از سازمان ملی استاندارد ایران می باشند. همچنین گواهی نامه نظام تضمین کیفیت کاشی البرز بر اساس استانداردهای کیفیت ISO9001:2000 با توجه به اینکه تامین نیازهای مشتریان و ذینفعان سرلوحه فعالیت های شرکت کاشی البرز می باشد برای مدیریت مناسب کیفیت در تمامی فرآیندها، این شرکت نظام مدیریت کیفیت خود را بر اساس استاندارد بین المللی نظام مدیریت کیفیت ISO9001:2008 پایه گذاری کرده و اثر بخشی آن را به طور مداوم مورد ارزیابی قرار می دهد.

تولیدات و خط مشی شرکت کاشی و سرامیک البرز

فعالیت شرکت کاشی البرز طراحی، تولید و فروش انواع کاشی و سرامیک مینیاتوری و انواع سرامیک غیر مینیاتوری با کیفیت قابل رقابت جهانی می باشد. از آنجا که برترین هدف ما تحصیل رضایت مندی مشتری است، برآنیم با تکیه بردانش، تجربه و تعهد کارکنان، در رسیدن به این امر بکوشیم و انجام درست امور از ابتدا، بهبود مستمر در تمامی فعالیت ها را سرلوحه کار خویش قرار دهیم. برای دست یابی به این مهم ، بر تداوم آموزش و آگاهی همکاران مصر بوده و در فضایی دوستانه، از همفکری و مشارکت این عزیزان و منسوبین به این خانواده تولیدی اعم از مشتریان، تأمین‏ کنندگان و سایر ذینفعان جهت همسویی با خواسته‏ های آنان ، بهره خواهیم برد.

ما به ارزش های انسانی معتقدیم و بر حفظ ایمنی و بهداشت پرسنل پایبند بوده، در جهت حفاظت از محیط زیست خود کوشش خواهیم نمود. نظام مدیریت کیفیت خود را بر پایه استاندارد ISO9001:2008 تدوین نموده و با رعایت قوانین و استانداردهای ملی از تمـامی همکــاران انتظار می رود که وظایف و مسئولیت های تعریف شده در نظام کیفیت را به انجام رسانیده همکاری مناسبی با نماینده مدیریت در نظام کیفیت داشته باشند.

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت محصولات سرامیک البرز

شرکت کاشی و سرامیک البرز دارای محصولات سرامیک کف، کاشی دیوار و سرامیک استخری و پارکینگ با طرح های زیبا و لاکچری خود توانسته نظر مشتریان لوکس و خاص پسند خود را جذب کند. در همین راستا این شرکت کاتالوگ و لیست قیمت محصولات خود را به نمایندگی فروشگاه اینترنتی خانه لاکچری در اختیار عموم مشتریان عزیز خود برای دانلود و تماشا قرار داده است.

برای دانلود کاتالوگ و لیست قیمت محصولات بر روی گزینه های زیر کلیک نمایید.

You've just added this product to the cart: