طراحی داخلی منزل – طراحی نمای ساختمان رایگان !

طراحی داخلی منزل و نمای ساختمان رایگان

فروشگاه خانه لاکچری تنها فروشگاه مجازی و فیزیکی در ایران می باشد که به صورت رایگان طراحی داخلی منزل و نمای ساختمان را بر اساس کاشی های انتخابی مشتریان در فروشگاه را انجام می دهد.

طراحی داخلی منزل - طراحی نمای ساختمان رایگان !

یکی از دغدغه های مشتریان و حتی سازندگان نداشتن نمایی درست و حرفه ای از کاشی و سرامیک خریداری شده ی خود می باشند.

بیشتر مواقع مشتری بعد از خرید خود و بعد از دیدن نمای کار شده، از خرید خود ناراضی می شود.

مشتری حتی به این فکر می کند که اگر در این مکان از کاشی دکور بیشتر یا کمتر استفاده می شد محیط زیباتر به نظر می رسید و یا اصلا انتخاب رنگ کاشی دیوار با کف تناقص دارد و انتخاب اشتباهی بوده است که دیگر این امر مهم دیر شده است و مجبور می باشد با انتخاب خود کار را پیش ببرد.

طراحی نمای داخلی سالن پذیرایی، سرویس بهداشتی، اتاق خواب یا اتاق محل کار و نمای بین کابینت شما از جمله محیط های داخلی می باشد که دیزاین این محیط ها می توانند در ارزش ملک شما چه از لحاظ زیبایی و خاص بودن و چه از لحاظ قیمت تاثیر بسزایی داشته باشد.

همچنین طراحی نمای ساختمان یکی از دغدغه های سازندگان آپارتمانی یا برج ساز می باشد. که ممکن هست بسیاری از برج سازان بزرگ هم حتی در انتخاب و دیزاین نمای بیرونی خود با اشتباه روبرو شوند که این خود می تواند اثرات قیمتی جبران ناپذیری بر روی برج یا ساختمان شما بگذارد.

 

مزیت طراحی نمای منزل و آپارتمان

یکی از مهمترین مزایای طراحی داخلی منزل یا نمای بیرونی ساختمان این می باشد که شما اندازه ی دقیق کاشی و سرامیک مصرفی خود را بدست می آورید و با مشکلات سفارش خرید دوباره کاشی و سرامیک در حین کار مواجه نمی شوید زیرا اکثر نصاب های کاشی و معماران اندازه ی کاشی مصرفی چه از نوع ساده یا تک گل یا حاشیه را نمی توانند دقیق محاسبه بکنند و مشتری را با مشکلات فراوانی در حین کار مواجه می کنند. طراحی نما به شما این امکان را می دهد که اندازه ی متراژ دقیق خرید هر محصول را به درستی به دست بیاورید.

دیگر مزیت طراحی این می باشد که بعد از دیدن طرح متوجه می شوید مثلا سرامیک انتخاب شده برای کف در کار پایانی جذاب نخواهد بود می توانید به راحتی انتخاب خود را تغییر دهید بدون اینکه دغدغه در انتخاب خود داشته باشید.

مزیت دیگر این کار شما به راحتی طرح را به نصاب کاشی ارائه می دهید و نصاب دقیق بر همان طرح کار را انجام می دهد و این کار در بهینه کردن زمان اجرای  نصب کاشی نقش بسزایی خواهد داشت.

 

آیا کاشی کار شده در دیوار نمونه فروشگاه، خرید موفق ما می باشد؟

جواب سوال بالا خیر می باشد. زیرا دیوارهای نمونه در فروشگاه ها و نمایشگاه های کاشی و سرامیک یک دیوار صاف که به صورت مهندسی شده نورپردازی می شوند. حالا ما با دیدن این نمونه کارها که خیلی هم جذاب کار شده اند فکر می کنیم اگر این کاشی را بخریم محیط سرویس بهداشتی یا محیط کاری مان خیلی زیبا و جذاب می شود در صورتی که فارق از این خواهیم بود که اگر این کاشی در یک محیط چهارگوش کار شود چه نمایی خواهد داشت.

طراحی داخلی آپارتمان رایگان

آیا کار به همین جذابیت خواهد بود یا نه؟

برای نمونه بیشتر مواقع انتخاب کاشی های تیره رنگ یا قهوه ای رنگ مات در محیط سرویس بهداشتی با متراژ کوچک باعث می شود محیط تاریک شود و حتما باید بر روی سقف نور پردازی کامل انجام شود.

حالا اگر شما جایی برای نورپردازی نداشته باشید چه خواهید کرد؟ هیچ جوابی نخواهید داشت.

با همچین شرایطی به شما پیشنهاد می کنیم که در انتخاب و خرید کاشی خود دقت نمایید.

زیرا بعد از خرید و کارکردن در محیط دیگر جای پشیمانی نخواهد بود.

 

سفارش طراحی داخلی منزل رایگان در فروشگاه خانه لاکچری

برای اینکه بتوانید سفارش خود را برای طراحی رایگان محیط های داخلی خود در فروشگاه خانه لاکچری را ثبت نمایید باید شرایط زیر را رعایت فرمایید:

طراحی داخلی منزل رایگان

  • کاشی انتخابی از کاشی های موجود از برندهای موجود کاشی و سرامیک در فروشگاه خانه لاکچری باشد در غیر اینصورت امکان طراحی وجود نخواهد داشت.
  • نام فضای مورد نظر برای طراحی مشخص شود مثلا سرویس بهداشتی
  • پلان و نقشه فضا با ابعاد دقیق داده شود (یا بصورت دستی یا بصورت فایل اتوکد)
  • مکان روشویی، دوش، توالت ایرانی، توالت فرنگی برای طراحی سرویس بهداشتی در نقشه مشخص شود زیرا به احتمال زیاد لوله کشی ها انجام شده و نمی توان تغییری داد.
  • مکان پنجره ها با ابعاد دقیق برای طرحی دیوار اتاق یا سالن در صورت وجود پنجره در نقشه مشخص شود.
  • یک عکس از محیط مورد نظر طراحی مثلا سرویس بهداشتی در صورت موجود بودن محیط برای بررسی دقیق نقشه ارسال گردد.
  • اطلاعات تماس، مدل کاشی و سرامیک، نقشه و عکس محیط از طریق فرم تماس که در ادامه همین صفحه آمده است آپلود و ارسال گردد.

بعد از ارسال اطلاعات و نقشه ی شما کارشناسان طراحی بر اساس اولویت های ارسالی و کاری، دیزان و نمای مورد نظر را برای مشتریان طراحی و ارسال می کنند. زمان این کار بر اساس تعداد درخواست های مشتریان ممکن هست از دو الی ده روز کاری زمان ببرد.

ارائه پلان طراحی شده به مشتریان فروشگاه خانه لاکچری به صورت رایگان می باشد. در صورتی که مشتری قصد خرید کاشی و سرامیک از یک فروشگاه دیگر را داشته باشد می تواند با پرداخت هزینه جزئی طرح را تحویل گیرد.

 

سفارش طراحی نمای ساختمان رایگان در فروشگاه خانه لاکچری

برای اینکه بتوانید سفارش خود را برای طراحی رایگان نمای ساختمان خود در فروشگاه خانه لاکچری را ثبت نمایید باید شرایط زیر را رعایت فرمایید:

طراحی نمای ساختمان رایگان

  • سرامیک انتخابی از سرامیک های موجود از برندهای موجود کاشی و سرامیک در فروشگاه خانه لاکچری و از نوع سرامیک پرسلان باشد در غیر اینصورت امکان طراحی وجود نخواهد داشت. همچنین امکان طراحی نمای ساختمان با چوب ترمو محصول شرکت مازند چوب آریا وجود دارد.
  • نام فضای مورد نظر برای طراحی مشخص شود مثلا نمای ساختمان
  • پلان و نقشه نمای بیرونی ساختمان بصورت طراحی شده کامل (فایل عکس یا فایل اتوکد که قبلا طراحی شده باشد و آماده جایگذاری سرامیک می باشد).
  • مکان پنجره ها، درب ورودی و درب پارکینگ با ابعاد دقیق در نقشه مشخص شود.
  • یک عکس از نمای بیرونی ساختمان در صورت موجود بودن نمای ساختمان برای بررسی دقیق نقشه ارسال گردد.
  • اطلاعات تماس، مدل سرامیک پرسلانی، نقشه و عکس محیط از طریق فرم تماس که در ادامه همین صفحه آمده است آپلود و ارسال گردد.

بعد از ارسال اطلاعات و نقشه ی شما کارشناسان طراحی بر اساس اولویت های ارسالی و کاری، دیزان و نمای مورد نظر را برای مشتریان طراحی و ارسال می کنند. زمان این کار بر اساس تعداد درخواست های مشتریان ممکن هست از دو الی ده روز کاری زمان ببرد.

ارائه پلان طراحی شده به مشتریان فروشگاه خانه لاکچری به صورت رایگان می باشد. در صورتی که مشتری قصد خرید کاشی و سرامیک از یک فروشگاه دیگر را داشته باشد می تواند با پرداخت هزینه جزئی طرح را تحویل گیرد.

فرم ارسال اطلاعات طراحی داخلی منزل و نمای ساختمان

  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, png, pdf, dwg, dxf, doc, docx, Max. file size: 50 MB, Max. files: 5.

    نمونه پلان های طراحی شده داخلی