شرکت مازند چوب آریا – ترمووود – تولیدکننده چوب ترموود

شرکت مازند چوب آریا

شرکت مازند چوب آریا اولین و بزرگ ترین تولیدکننده ترمووود – چوب ترموود یا چوب ترمو در کشور می باشد. مازند چوب آریا با نام انحصاری (MCA) سابقه ای بیست ساله با برند بازرگانی انصاری در صنعت چوب دارد بطوریکه با دارا بودن یکی از مدرن ترین کارخانه های چوب بری در کشور روسیه تحت نام OOO PARSA در (شهر کتلاس استان آرخان گلسک) قادر به تولید ماهانه ۴ تا ۵ هزار متر مکعب انواع چوب آلات سوزنی برگ بوده که این محصولات (انواع تخته نراد روسی) تحت نام تجاری MM به بازار عرضه می گردد.

با چوب ترموود یا چوب ترمو یا ترمووود ما می توانیم نما، دیوار، سونا، کف، محوطه استخر، جکوزی، محوطه سازی و آلاچیق، ستون و درب و پنجره شما را به زیباترین و خاص ترین طرح های لاکچری دنیا طراحی و اجرا کنیم.

فروشگاه اینترنتی خانه لاکچری مفتخر است به صورت نماینده مستقیم شرکت مازند چوب آریا محصولات این شرکت را با قیمت مصوب کارخانه به صورت اینترنتی به فروش می رساند. همچنین برای سفارش پروژه ای می توانید در بخش تماس با ما پروژه ی خود را مطرح فرمایید تا با هماهنگی های لازم، کارشناسان شرکت مازند چوب برای طراحی و اجرای پروژه شما خدمت رسانی نمایند.

فروشگاه اینترنتی چوب ترموود - ترمووود - چوب ترمو مازند چوب آریا


چوب ترموود - پروفیل ساده


چوب ترموود - پروفیل لمبه


چوب ترموود - پروفیل کف


چوب ترموود - پروفیل ستون


شرکت مازند چوب آریا تولیدکننده ترمو چوب در ایران

شرکت مازند چوب آریا (MCA) پس از چندین سال تحقیق و بررسی در راستای بهبود صنعت ملی چوب با ایجاد یک چرخه تکمیلی برای اولین بار در ایران اقدام به عقد قرارداد و خرید فناوری برتر و انحصاری چوب ترمو با تکنولوژی فنلاند نمود. سپس کارخانه در ابتدای سال ۱۳۹۶ با مونتاژ و راه اندازی خط تولید مذکور توسط متخصصین فنلاندی، به بهره برداری رسید.

در اینجا لازم به ذکر است که مواد اولیه این مجموعه در همان ابتدا از بهترین درختان برگزیده از جنگلهای تایگا برداشت، دسته بندی و تامین میشود و با استفاده از بهتربن ماشین آلات و برترین فنون برش، چوب مخصوص ترمو تهیه و برای کارخانه این شرکت ارسال میگردد. خط تولید احداث شده دارای فن آوری روز دنیا در این صنعت است بطوریکه کل سامانه تمام خودکار و به طریق هوشمند عمل کرده و بستگی به نوع چوب (سوزنی و پهن برگ) با انواع سایز و با انواع دانسیته برای مصارف و کاربرد های گوناگون آن در (نما، دیوار، سونا، کف، محوطه استخر، جکوزی، محوطه سازی و آلاچیق، ستون و درب و پنجره) با ویژگی فرآیند خاص مورد نیاز خود، فرآوری، تولید و با بهترین کیفیت به بازار عرضه می گردد.

ضمنا” با توجه به توان حجم تولید سالانه بیش از ۱۹ هزار متر مکعب این مجموعه قادر است، تمام نیاز بازار داخلی و بخشی از منطقه را نیز تامین نماید.


استانداردهای مازند چوب آریا

عضویت شرکت مازند چوب آریا در موسسه بین المللی ترمووود فنلاند (ITWA) به عنوان اولین و تنها عضو رسمی ایرانی این موسسه، دلیل دیگریست بر صحت مطالب مذکور و افتخاریست برای ایران زمین. که البته این جواب محکمی است برای آن دسته از افراد سودجویی که قصد دارند محصولات این شرکت را به گونه دیگری معرفی نمایند.

ترمووود – چوب ترموود – ترمو چوب چیست؟

ترمووود – چوب ترمو یا چوب ترموود که محصول نهایی فرآیند ترمو (Wood thermo modification اصلاح حرارتی چوب) است، از حدود سال ۲۰۰۰ میلادی در مقیاس تجاری وارد بازار دنیا گردید. در این فرآیند چوب در حضور مقادیر کم اکسیژن، در معرض دماهای بالا قرار گرفته و طی این فرآیند، دیواره سلولی اصلاح حرارتی میشود. تخریب اجزای دیواره سلولی (عمدتا همی سلولز) ساماندهی مجدد مولکولی (عمدتا لیگنین) باعث کاهش رطوبت جذب شده و واکشیدگی آن تا میزان ۵۰ درصد کاهش می یابد.

در نتیجه، چوب ترمو ثبات ابعادی مناسبی داشته و در شرایط مختلف جوی نسبت به چوب آلات فرآوری نشده ماندگارتر خواهد بود. علاوه برآن، بر اثر فرآیند ترمو، مقاومت چوب در برابر قارچهای چوبخوار افزایشمی یابد، این در حالیست که ویژگی های مکانیکی چوب ترموود بعلت تصعید برخی مواد چوبی تضعیف می شود که لازم است موارد اخیر در هنگام کاربرد چوب آلات ترمو شده مدنظر قرار گیرد.

 

کاربرد ترموود – چوب ترموود مازند چوب آریا

  • آلاچیق
  • خانه های چوبی
  • نمای بیرونی ساختمان
  • در و پنجره
  • کف و محوطه سازی
  • دور استخر
  • سونا خشک و بخار
  • جکوزی

 

ترمووود – فروش ترمووود – ترمو چوب – خرید چوب ترمو مازند چوب آریا

شرکت مازند چوب آریا، باسابقه‌ای بیست ساله در صنعت چوب، بزرگ‌ترین تولید کننده ترمووود در ایران است. فروش چوب ترمو، خرید ترمووود، فروش ترمو چوب با بهترین قیمت در ایران فقط از نمایندگی رسمی و تنها نماینده انحصاری مازند چوب آریا در ایران توسط فروشگاه اینترنتی خانه لاکچری.

 

آیا نیاز به مشاوره در مورد پروژه خود دارید؟

کارشناسان ما در خانه لاکچری همراه با مجموعه مازند چوب آریا، با پیمانکاران، معماران و طراحان محوطه سازی که در زمینه ساخت و ساز فعالیت دارند، همکاری دارند و در طول فعالیت خود در سال‌های گذشته، تعداد بسیاری از پروژه‌های ساختمانی و اداری را پوشش داده‌اند.

آن‌ها درباره نیازهای شما در پروژه‌های اجرایی بحث خواهند کرد و می‌توانند در مورد نحوه انتخاب محصولات ترمو چوب و خرید ترمووود مشاوره و راهنمایی‌های لازم را ارائه دهند.

You've just added this product to the cart: