کاشی سعدی

کاشی سعدی

شرکت کاشی سعدی قابلیت تولید کاشی و سرامیک دیوار و کف در سایزهای مختلف مخصوصا ۳۰ در ۹۰، ۵۰ در ۱۰۰ و ۶۰ در ۶۰ را دارا بوده و با ارائه طرح های زیبا و رنگ های متنوع با قیمت مناسب، پاسخگوی سلیقه های گوناگون جامعه و مورد تائید کیفی مهندسین و پیمانکاران و در بالاترین سطح انتخاب مصرف کنندگان می باشد.

شرکت کاشی و سرامیک سعدی دارای با نیم قرن تجربه و فعالیت در زمینه طراحی و تولید محصولات کاشی و سرامیک میباشد.

این کارخانه در زمره قدیمی ترین کارخانه های کاشی در ایران است که با تولید کاشی دیوار و کف در بازار حضور مستمر داشته است. قدمت این کارخانه و اصالت برند آن باعث شده تا خاطرات خوبی از محصولات این برند در ذهن مردم نقش بسته و طرح های این کاشی، هنوز در ابنیه ساختمان های قدیمی شهرهای مختلف چشم نوازی می کند.

فروشگاه اینترنتی خانه لاکچری مفتخر است به صورت نماینده مستقیم شرکت سعدی محصولات این شرکت را با قیمت مصوب کارخانه به صورت اینترنتی به فروش می رساند.

فروشگاه اینترنتی کاشی و سرامیک سعدی


سرامیک کف سعدی


کاشی دیوار سعدی


استانداردهای کاشی سعدی

شرکت کاشی و سرامیک سعدی با دریافت استانداردهای ملی و بین المللی زیر باعث شده تا محصولات این کارخانه نه تنها در سراسر ایران، بلکه درکشورهای مختلف منطقه به شایستگی بدرخشد.

  • استاندارد بین المللی ISO9001:2008
  • استاندارد بین المللی ISO14001:2004
  • استاندارد بین المللی OHSAS18001:2007
  • استاندارد ملی محصول ISIRI25
  • استاندارد ملی مدیریت انرژی (EPT)

افتخارات کاشی سعدی

تولید کاشی های ضداسید برای نخستین بار در کشور و چاپ طرح های جدید با استفاده از تکنولوژی HD بر روی کاشی از جمله افتخارات این کارخانه در توسعه صنعت کاشی و سرامیک در ایران است. همچنین این شرکت با دریافت لوح های تقدیر زیر توانسته است جز بهترین تولیدکنندگان کاشی و سرامیک در کشور قرار گیرد.

  • تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کننده
  • لوح برتر تعالی سازمانی EFQM
  • لوح تقدیر جشنواره ملی بهره وری

تولیدات و خط مشی شرکت کاشی و سرامیک سعدی

کارخانه کاشی و سرامیک سعدی در سال ۱۳۳۹ هجری شمسی در زمینی به مساحت ۴۰ هکتار در شهر ری فعالیت خود را آغاز نمود. در تاریخ چهاردهم اسفند ماه ۱۳۴۰ با شماره ثبت ۸۱۱۴ در قالب شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی در اداره ی ثبت شرکت ها به ثبت رسید. در طول سالیان متمادی متناسب با نیاز مشتریان، برندهای مختلفی از این کارخانه به بازار عرضه شده است. برندهایی که این شرکت تولید می کند با نام های سعدی، بوستان، پارسیان، بهارستان و اروند شهرت یافته اند.

چشم انداز شرکت تبدیل شدن به برند برتر بازار کاشی و سرامیک ایران، صادرکننده مطرح به کشورهای آسیای جنوب و اوراسیا و حضوری مستمر همراه با خاطرات خوب در زندگی مشتریان درنظر گرفته شده است.

بهره برداری موثر از تکنولوژی روز دنیا با سازمانی چابک و یادگیرنده و کارکنانی دانش مدار و خلاق، ارزش آفرینی پایدار برای ذینفعان در راستای ماموریت سازمانی شرکت در نظر گرفته شده است.

قدمت در بازار ایران، حضور اثربخش در بازار بورس، همکاری موثر با نمایندگان فروش و حرکت به سمت بازار های بین المللی باعث شده است تا این شرکت دربازار هدف با انعطاف پذیری لازم و پاسخگویی مدوام به عنوان یک برند اصیل و اعتماد آفرین شهرت یابد.

دانلود کاتالوگ محصولات کاشی سعدی

شرکت کاشی سعدی دارای محصولات سرامیک کف و کاشی دیوار با طرح های زیبا و قیمت مناسب خود توانسته نظر مشتریان خاص پسند خود را جذب کند. در همین راستا این شرکت کاتالوگ و لیست قیمت محصولات خود را به نمایندگی فروشگاه اینترنتی خانه لاکچری در اختیار عموم مشتریان عزیز خود برای دانلود و تماشا قرار داده است.

برای دانلود کاتالوگ محصولات بر روی گزینه ی زیر کلیک نمایید.

You've just added this product to the cart: