کاشی فخار رفسنجان

کاشی فخار رفسنجان

گروه تولیدی کاشی فخار رفسنجان، نتیجه تلاش و تجربه ای ارزشمند در صنعت کاشی و سرامیک است. این گروه دارای چهار سایت تولیدی می باشد که سه سایت به تولید کاشی و سرامیک پرداخته و سایت چهارم به تولید لعاب اختصاص دارد. کارخانه فخار از سال ۱۳۶۹، کارخانه برلیان از سال ۱۳۸۱، کارخانه لوتوس از سال ۱۳۸۶ و درین سرام از سال ۱۳۹۲ تا به امروز فعالیت میکنند، تا کاشی و سرامیک با کیفیت را به دست سلیقه ایرانی و جهانی برسانند.

کیفیت مطلوب، بهره گیری از مدیریت دانش، گستردگی و تنوع محصولات به همراه قیمت رقابتی و خدمات پس از فروش، محصولات گروه تولیدی کاشی فخار را در جایگاه برتر بازار قرار داده و همواره رضایت مشتریان را به ارمغان آورده است. نوآوری در زمینه های تکنولوژی و طراحی از اهداف اصلی این مجموعه به شمار می آید و تجربه سی ساله گروه تولیدی کاشی فخار سرعت بخش رسیدن به این هدف مهم است. ما به نوآوری در طراحی، افزایش کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش معتقدیم.

فروشگاه اینترنتی خانه لاکچری مفتخر است به صورت نماینده مستقیم شرکت کاشی و سرامیک فخار رفسنجان محصولات این شرکت را با قیمت مصوب کارخانه به صورت اینترنتی به فروش می رساند.

فروشگاه اینترنتی کاشی و سرامیک فخار رفسنجان


سرامیک کف فخار


کاشی دیوار فخار


سرامیک طرح پارکت


سرامیک حیاط و پارکینگ


سرامیک استخری


استانداردهای کاشی و سرامیک فخار

شرکت کاشی و سرامیک فخار رفسنجان با دریافت استانداردهای ملی و بین المللی زیر باعث شده تا محصولات این کارخانه نه تنها در سراسر ایران، بلکه درکشورهای مختلف منطقه به شایستگی بدرخشد.

  • استاندارد بین المللی ISO9001-2015
  • استاندارد بین المللی ISO14001-2015
  • استاندارد بین المللی OHSAS18001-2007

افتخارات کاشی فخار

كارخانه فخار رفسنجان با استفاده از ماشین آلات ساخت ایتالیا با هدف تامین نیاز بازار داخلی تولیدات خود را در سال ۱۳۷۲ وارد بازار نمود. این شرکت توانسته است با ارائه بهترین کیفیت و قیمت هم در کشور و هم در خارج از کشور رضایت مشتریان این رسته را جذب نماید. همچنین این شرکت با دریافت لوح های تقدیر زیر توانسته است جز بهترین تولیدکنندگان کاشی و سرامیک در کشور قرار گیرد.

  • لوح تقدیر صادرکننده برگزیده سال ۱۳۹۱

تولیدات و خط مشی شرکت کاشی و سرامیک فخار

کارخانه فخار رفسنجان با توجه به دیدگاه گسترده مدیران و دانش و تجربه چندین ساله متخصصان شركت و با مطالعه منابع و با برنامه ریزی های چند ساله و همچنین شناسایی بازار داخلی و بازارهای خارجی در سالهای اخیر اقدام به توسعه ماشین آلات تولید خود نمود و در حال حاضر این كارخانه توانسته است با تولیدی بالغ بر ۵.۰۰۰.۰۰۰ متر مربع و با كیفیتی مناسب، سهمی در بازارهای داخلی و خارجی داشته باشد.

كاشی فخار با بهره گیری از تخصص برخی از كارخانجات تامین كننده مواد اولیه داخلی كه از لحاظ كیفیت قابل رقابت با تولیدكنندگان تراز بالای خارجی هستند همواره سعی در ارتقاء كیفیت محصولات خود دارد.

با ذكر این تاریخچه امیدواریم خداوند ما را در جهت پیشبرد اهدافمان یاری نموده و با یاری و نظرات مصرف كنندگان این محصول جایگاه بالاتری را در زمینه تولید كاشی و سرامیک داشته باشیم.

دانلود کاتالوگ محصولات کاشی فخار

شرکت سرامیک فخار رفسنجان دارای محصولات سرامیک کف و کاشی دیوار با طرح های زیبا و قیمت مناسب خود توانسته نظر مشتریان خاص پسند خود را جذب کند. در همین راستا این شرکت کاتالوگ و لیست قیمت محصولات خود را به نمایندگی فروشگاه اینترنتی خانه لاکچری در اختیار عموم مشتریان عزیز خود برای دانلود و تماشا قرار داده است.

برای دانلود کاتالوگ محصولات بر روی گزینه ی زیر کلیک نمایید.

You've just added this product to the cart: