کاشی نوین سرام

کاشی نوین سرام یزد

شرکت کاشی نوین سرام یزد در تابستان ۱۳۸۲ تاسیس و در پاییز ۱۳۸۸ با تغییر مدیریت ضمن فعالیت گسترده ی عمرانی نسبت به انتخاب و خرید ماشین آلات و تجهیزات تولید اقدام نمود. محصولات این شرکت با بهره گیری از مواد اولیه مرغوب داخلی و خارجی تولید می گردد. که البته مواد داخلی سهم عمده آن را تشکیل می دهد.

این شرکت در بهار ۱۳۹۰ توسط کارشناسان و متخصصان داخلی و با همکاری متخصص خارجی مورد بهره برداری قرار گرفته است. کارخانه در منطقه صنعتی سفید کوه شهرستان تفت و در زمینی به مساحت ۷۲ هکتار و با زیر بنای ۳۷۰۰۰ متر مربع احداث گردیده است.

این شرکت با بهره گیری از مدرن ترین ماشین آلات و تجهیزات روز دنیا قادر است، انواع کاشی های کف و دیوار را در ابعاد ۲۰×۲۰ تا ۱۴۰×۷۰ سانتی متر تولید نماید.

فروشگاه اینترنتی خانه لاکچری مفتخر است به صورت نماینده مستقیم شرکت کاشی نوین سرام یزد محصولات این شرکت را با قیمت مصوب کارخانه به صورت اینترنتی به فروش می رساند.

فروشگاه اینترنتی کاشی و سرامیک نوین سرام


سرامیک پرسلان کف نوین سرام


کاشی دیوار نوین سرام


سرامیک پرسلان پارکینگ و انباری

تولیدات و خط مشی شرکت کاشی و سرامیک نوین سرام

مدیریت شرکت از آغاز، طرح ریزی سیستم مدیریت را بر اساس الگو های نوین مدیریتی پایه گذاری نموده اند. تا اثر بخشی کاملا در کلیه فعالیت ها حاصل گردد. در این راستا مدیران شرکت خود را متعهد می دانند، تا با رعایت کلیه قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و با اخذ گواهی نامه سیستم مدیریت یک پارچه، سیستم سازمانی شرکت را متعالی سازند.

درحال حاضر شرکت کاشی نوین سرام یزد، با ظرفیت نامی ۵ میلیون مترمربع در سال و با دارا بودن ۲۴۲ نفر پرسنل و ماشین آلات مدرن، هدف اساسی خود را تولید بهتر و جلب رضایت مشتریان قرار داده و قصد دارد با خلق مزیت های رقابتی، سهم خود را در بازار های رقابتی و فشرده داخل و خارج از کشور، حفظ و بلکه افزایش دهد. این شرکت علاوه بر تولید کاشی با کیفیت بالا در ابعاد مختلف مانند ۸۰×۸۰، ۶۰×۶۰، ۱۰۰×۴۰، ۲۵×۵۰، ۳۰×۹۰ و سایزهای استاندارد دیگر، محصولاتی دیگر نظیر سرامیک دیواری و سرامیک کف نوین سرام با طرح های زیبا و متنوع تولید و عرضه می کند.

کاشی و سرامیک های این شرکت از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب تولید می شود که موجب رضایت کارشناسان و همچنین مصرف کنندگان گردیده است.


قیمت بهینه محصولات شرکت نوین سرام

دلایل با کیفیت بودن محصولات شرکت کاشی و سرامیک نوین سرام یزد مواردی مانند: بکارگیری از دستگاه ها و آزمایشگاه پیشرفته و مدرن و همچنین استفاده از نیروی متخصص و کادر مجرب و استفاده از مواد اولیه مرغوب و مدیریت عالی این شرکت می باشد.

این شرکت تمام سعی و تلاش خود را می کند که با توجه به شرایط اقتصادی کشور علاوه بر کیفیت بالا، محصولاتی با قیمت مناسب عرضه کند، که در این راستا نمایندگانی را انتخاب کرده است که محصولات بدون واسطه و با قیمت مناسب به دست مشتریان برسد.

یکی از نمایندگان مستقیم این شرکت، فروشگاه اینترنتی خانه لاکچری می باشد. برای اطلاع از قیمت محصولات نوین سرام و همچنین سایر مشاوره ها در زمینه کاشی و سرامیک می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت محصولات کاشی نوین سرام

شرکت کاشی نوین سرام دارای محصولات سرامیک پرسلان کف، کاشی دیوار و سرامیک مخصوص انبار و پارکینگ با طرح های زیبا و لاکچری خود توانسته نظر مشتریان لوکس و خاص پسند خود را جذب کند. در همین راستا این شرکت کاتالوگ و لیست قیمت محصولات خود را به نمایندگی فروشگاه اینترنتی خانه لاکچری در اختیار عموم مشتریان عزیز خود برای دانلود و تماشا قرار داده است.

برای دانلود کاتالوگ و لیست قیمت محصولات بر روی گزینه های زیر کلیک نمایید.

You've just added this product to the cart: