کاشی اسپانیایی سروکوارنتا Cero Cuarenta

کاشی سرو کوارنتا

کاشی اسپانیایی سروکوارنتا یکی از معتبرترین برندهای تجاری اروپایی در تولید کاشی و سرامیک پرسلان برای محیطهای داخلی و خارجی میباشد. این برند محصول مشترک بین شرکت سرو کوارنتا اسپانیا و کارخانه کاشی مرجان اصفهان میباشد. این برند، کاشی و سرامیک لعابدار مات، براق و پرسلان خود را در ابعاد ۳۰×۳۰، ۹۰×۳۰، ۱۲۰×۲۰، ۱۲۰×۶۰، ۱۰۰×۱۰۰ و ۲۴۰×۱۲۰ سانتیمتر تولید میکند.

استقرار تیم طراحی و کنترل کیفی شرکت سروکوارنتای اسپانیا در ایران باعث تولید کاشی و سرامیک در طرح های به روز و با کیفیت در ایران برای استفاده در بازار داخلی و صادرات به کشور های همسایه شده است. تولید در این سطح کیفی باعث جایگزینی این محصول با محصولات مشابه خارجی با صرف هزینه ای به مراتب کمتر گردیده است. به جرأت میتوان گفت این سرامیک بهترین سرامیک ایران از نظر بدنه و لعاب و کیفیت محصول میباشد.

فروشگاه اینترنتی خانه لاکچری مفتخر است به صورت نماینده مستقیم شرکت سروکوآرنتا در ایران محصولات این شرکت را با قیمت مصوب کارخانه به صورت اینترنتی به فروش می رساند.

فروشگاه اینترنتی سرامیک اسپانیایی سروکوارنتا


کاشی دیوار سرو کوارنتا


سرامیک کف سرو کوارنتا

شرکت کاشی سرو کوارنتا

نام برند کاشی اسپانیایی سروکوارنتا Cerocuarenta در اصل به مکان شرکت در کشور اسپانیا اشاره دارد. این نام از مختصات جغرافیایی ۴۰ درجه شمالی – ۰ درجه جنوبی می آید، که محل دقیق استان Castellon (اسپانیا) است. این نصف النهار نقطه ای است که طول ها از آن واقع شده و مطابق با یک خط خیالی است که قطب ها را به هم متصل می کند. این محل تلاقی مکانی است که این شرکت در آن قرار دارد و تقریباً تمام تولیدات سرامیک اسپانیا در آن جمع شده است. شهر Castellon (اسپانیا) به همراه شهر Modena (ایتالیا) از نظر کیفیت، فناوری و طراحی سرامیک از معیارهای کشورهای اروپایی هستند.

 

اهداف شرکت کاشی و سرامیک سروکوآرنتا

هدف اصلی این شرکت بر اصل نوآوری است. این برند توانسته است با ارائه راه حل های متناسب با زمان حال، اما با نگاه به آینده برای پیش بینی آنچه در بخش سرامیک است بهترین سرامیک ها را از لحاظ کیفیت بدنه و لعاب تولید نماید. تیم کاشی اسپانیایی سروکوارنتا متشکل از یک گروه چند رشته ای از متخصصان اسپانیایی و ایرانی است که به طور کارآمد خلاقیت و تجربه را ترکیب کرده و یک سرامیک درجه یک در حد اروپا تولید می گردد.

در میان تیم این برند متخصصان جوانی از دنیای معماری، تبلیغات و طراحی وجود دارد. همچنین گروهی از مهندسان و متخصصان در زمینه مدیریت، تولید و بازاریابی بین المللی با تجربه گسترده و موفق در دنیای سرامیک است. این برند یک هدف مشترگ دارد: ایجاد یک محصول سرامیکی که نیازهای معماری مسکونی و تجاری را برآورده کند. سرامیک با کیفیت بالا با ظاهری خلاقانه و معاصر، به منظور دستیابی به بهترین پروژه قادر به پاسخگویی به خواسته ها و نیازهای مشتریان.

همکاری کاشی مرجان و برند سرو کوارنتا

کاشی مرجان

یکی از افتخارات کشور همکاری شرکت کاشی اسپانیایی سروکوارنتا با کارخانجات کاشی مرجان اصفهان می باشد. نتیجه این همکاری تولید یکی از بهترین کاشی و سرامیک ها در سطح خاورمیانه می باشد. کاشی مرجان توانسته است با تولید بدنه پرسلان خاص بر روی برند سروکوارنتا یک سرامیک بسیار قدرتمند از لحاظ بدنه در برابر سرما و گرما و حتی نشکنندگی در برابر فشار و ضربه تولید کند. همچنین قابل ذکر است کاشی مرجان یکی از تنها کارخانجاتی در کشور و خاورمیانه هست که توانسته است کاشی های ضد اسید و مورد نیاز برای مکان های صنعتی و خاص در ایران تولید کند.


استانداردهای کاشی و سرامیک مرجان

تمامی محصولات شرکت کاشی و سرامیک مرجان دارای گواهینامه استاندارد محصول شماره ۲۵ از سازمان ملی استاندارد ایران می باشند. این شرکت به عنوان یکی از تنها تولیدکنندگان کاشی ضد اسید در کشور موفق به دریافت استاندارد ملی به شماره ۳۰۵۱ (کاشی ضد اسید) گردیده است. این شرکت دارای کاشی های پرسلان (بدنه سفید) به صورت مات، پولیش و نیمه پولیش – کاشی های دکوراتیو و لوکس – کاشی های ضد اسید صنعتی با سایزهای متنوع و مطابق با استانداردهای ISO 9001 ،ISO 14411 ،ISO 13006 و گواهینامه فنی محصولات از وزارت راه و شهرسازی کشور می باشد. همچنین این شرکت دارای استاندارد CE اروپا برای محصولات خود در زمینه صادرات کاشی و سرامیک به کشور های مختلف دریافت کرده است.


جوایر و افتخارات کاشی مرجان

از افتخارات شرکت کاشی مرجان می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • صادر کننده نمونه استان اصفهان در سالهای ۸۸، ۸۹، ۹۶، ۹۸
  • جایزه ملی تعالی سازمانی کشوری ۱۳۹۶
  • صادر کننده نمونه کشوری ۱۳۷۹
  • واحد نمونه صنعت استان اصفهان ۹۶، ۹۷
  • جشنواره تولید ملی – افتخار ملی ۹۷، ۹۸

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت محصولات سرامیک سروکوارنتا

کاشی اسپانیایی سروکوارنتا دارای محصولات سرامیک کف و کاشی دیوار پرسلان با طرح های زیبا و لاکچری و همچنین با سرامیک های با کیفیت و پرسلان خود توانسته نظر مشتریان لوکس و خاص پسند خود را جذب کند. در همین راستا این شرکت کاتالوگ و لیست قیمت محصولات خود را به نمایندگی فروشگاه اینترنتی خانه لاکچری در اختیار عموم مشتریان عزیز خود برای دانلود و تماشا قرار داده است.

برای دانلود کاتالوگ و لیست قیمت محصولات بر روی گزینه های زیر کلیک نمایید.

You've just added this product to the cart: