کاشی مرجان اصفهان

کاشی مرجانشرکت کاشی مرجان اصفهان کار خود را از سال ۱۳۷۱ آغاز نموده و در زمینه تولید انواع کاشی و سرامیک پرسلان لعاب دار و کاشی های با کاربرد تخصصی از جمله کاشی های ضد اسید صنعتی، کاشی ویژه نما و کاشی های ویژه پارکینگ با بهره گیری از مختصصین مجرب، استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه و تکنولوژی روز دنیا به فعالیت خود ادامه داده است. کارخانه کاشی مرجان در این مسیر، موفق به کسب عنوان دو دوره صادرکننده نمونه ملی و چندین عنوان صادرکننده نمونه استانی گردیده است. از دیگر افتخارات این شرکت می توان به کسب عنوان برند برتر ملی در سال ۱۳۹۷ اشاره نمود.

با جرأت می توان گفت که شرکت مرجان از لحاظ بدنه ی پرسلانی و لعاب روی کاشی یکی از بهترین تولیدکنندگان کاشی و سرامیک در کشور و خاورمیانه می باشد. این کارخانه، کاشی و سرامیک لعابدار مات، براق و پرسلان خود را در ابعاد ۴۰×۱۱، ۲۴×۱۱.۵، ۲۰×۲۰، ۱۲۰×۲۰، ۲۵×۲۵، ۳۰×۳۰، ۶۰×۳۰، ۹۰×۳۰، ۳۳×۳۳، ۳۹×۳۹، ۶۰×۶۰، ۱۲۰×۶۰ و ۱۰۰×۱۰۰ سانتیمتر تولید میکند.

فروشگاه اینترنتی خانه لاکچری مفتخر است به صورت نماینده مستقیم شرکت کاشی مرجان در ایران محصولات این شرکت را با قیمت مصوب کارخانه به صورت اینترنتی به فروش می رساند.

فروشگاه اینترنتی کاشی و سرامیک مرجان


کاشی دیوار مرجان


سرامیک کف مرجان


سرامیک پارکینگ و حیاط مرجان


کاشی صنعتی و ضد اسید مرجان


کاشی استخری مرجان

کارخانه کاشی و سرامیک مرجان اصفهان

کارخانه کاشی مرجان با بیش از سی سال تجربه در صنعت تولید پوشش های سرامیکی توانسته است با بکارگیری پیشرفته ترین و مدرن ترین ماشین آلات صنعت کاشی و سرامیک ، نوآوری های جدیدی در این صنعت داشته باشد و در این راستا مفتخر به تولید محصولات زیر گردیده است:

  • کاشی پرسلان (بدنه سفید) به صورت مات ، پولیش و نیمه پولیش
  • کاشی دکوراتیو و لوکس
  • کاشی ضد اسید صنعتی

با سایزهای متنوع و مطابق با استاندارد ISO 13006 می باشد.

بر اساس استاندارد مذکور، محصولات این شرکت علاوه بر کاربری در فضاهای داخلی و خارجی ساختمان ها می تواند در فضاهای صنعتی و تجاری مانند کارخانه ها، بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، محوطه های باز، کارگاه ها و مراکز اداری نیز مورد استفاده قرار گیرد .

در حال حاضر تولیدات این شرکت به دلیل کیفیت بالا، به بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی صادر می گردد. همچنین این شرکت توانسته است با همکاری با تیم های متخصص ایتالیایی و اسپانیایی دو برند مطرح در سطح کشور و اروپا با نام های کاشی میکل آنجلو ایتالیا و کاشی سروکوآرنتا اسپانیا تولید نماید.

 

اهداف شرکت مرجان

هدف اصلی این شرکت بر اصل نوآوری است. این برند توانسته است با ارائه راه حل های متناسب با زمان حال، اما با نگاه به آینده برای پیش بینی آنچه در بخش سرامیک است بهترین سرامیک ها را از لحاظ کیفیت بدنه و لعاب تولید نماید.

در میان تیم این برند متخصصان جوانی از دنیای معماری، تبلیغات و طراحی وجود دارد. همچنین گروهی از مهندسان و متخصصان در زمینه مدیریت، تولید و بازاریابی بین المللی با تجربه گسترده و موفق در دنیای سرامیک است. این برند یک هدف مشترگ دارد: ایجاد یک محصول سرامیکی که نیازهای معماری مسکونی و تجاری را برآورده کند. سرامیک با کیفیت بالا با ظاهری خلاقانه و معاصر، به منظور دستیابی به بهترین پروژه قادر به پاسخگویی به خواسته ها و نیازهای مشتریان.

 

ارزش های بنیادین سازمان

  • صداقت
  • مشتری مداری
  • سرمایه های انسانی
  • انضباط
  • نوآوری و پویندگی
  • هم فکری و هم افزایی
  • هم راستا با معیارهای جهانی
  • محیط زیست

استانداردهای کاشی و سرامیک مرجان

تمامی محصولات شرکت کاشی و سرامیک مرجان دارای گواهینامه استاندارد محصول شماره ۲۵ از سازمان ملی استاندارد ایران می باشند. این شرکت به عنوان یکی از تنها تولیدکنندگان کاشی ضد اسید در کشور موفق به دریافت استاندارد ملی به شماره ۳۰۵۱ (کاشی ضد اسید) گردیده است. این شرکت دارای کاشی های پرسلان (بدنه سفید) به صورت مات، پولیش و نیمه پولیش – کاشی های دکوراتیو و لوکس – کاشی های ضد اسید صنعتی با سایزهای متنوع و مطابق با استانداردهای ISO 9001 ،ISO 14411 ،ISO 13006 و گواهینامه فنی محصولات از وزارت راه و شهرسازی کشور می باشد. همچنین این شرکت دارای استاندارد CE اروپا برای محصولات خود در زمینه صادرات کاشی و سرامیک به کشور های مختلف دریافت کرده است.


جوایر و افتخارات کاشی مرجان

از افتخارات شرکت کاشی مرجان می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • صادر کننده نمونه استان اصفهان در سالهای ۸۸، ۸۹، ۹۶، ۹۸
  • جایزه ملی تعالی سازمانی کشوری ۱۳۹۶
  • صادر کننده نمونه کشوری ۱۳۷۹
  • واحد نمونه صنعت استان اصفهان ۹۶، ۹۷
  • جشنواره تولید ملی – افتخار ملی ۹۷، ۹۸

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت محصولات کاشی مرجان

کاشی مرجان اصفهان دارای محصولات سرامیک کف و کاشی دیوار پرسلان با طرح های زیبا و لاکچری و همچنین با سرامیک های با کیفیت و پرسلان خود توانسته نظر مشتریان لوکس و خاص پسند خود را جذب کند. در همین راستا این شرکت کاتالوگ و لیست قیمت محصولات خود را به نمایندگی فروشگاه اینترنتی خانه لاکچری در اختیار عموم مشتریان عزیز خود برای دانلود و تماشا قرار داده است.

برای دانلود کاتالوگ و لیست قیمت محصولات بر روی گزینه های زیر کلیک نمایید.

You've just added this product to the cart: