ایده های مبلمان با سرامیک پرسلان – میز آشپزخانه – طرح جزیره – میز کانتر

ایده های مبلمان با سرامیک پرسلان - میز آشپزخانه - طرح جزیره - میز کانتر

ایده های مبلمان با سرامیک پرسلان – میز آشپزخانه – طرح جزیره – میز کانتر

ایده های مبلمان با سرامیک پرسلان

ما قبلاً توضیح دادیم که چرا کاشی و سرامیک پرسلان، مواد مورد علاقه جدید ما برای مبلمان است. اکنون می خواهیم برخی ایده های مبلمان با سرامیک پرسلان را به اشتراک بگذاریم. تصاویر زیر از جدیدترین طرح های اروپایی و امریکایی در زمینه پرسلان در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ می باشند.

 

همه این مثال ها، طرح های مختلف و حتی انواع مبلمان را به نمایش می گذارند، آنها یک ویژگی مشترک دارند: پنل ها و اسلب های کاشی از نوع پرسلان می باشند.

 

ایده های مبلمان با کاشی پرسلان

 

 

میز آشپزخانه با سرامیک پرسلان

میز آشپزخانه شما یکی از مهمترین مبلمان خانه شماست. مکانی که روز خود را با عزیزانتان آغاز می کنید و پایان می دهید. بنابراین این که هم کاربردی باشد و هم زیبابسیار مهم است. مطمئناً ما از اینکه که روزنامه صبحگاهی را در پشت میز پرسلان مرمریت سفید بخوانیم، لذت می بریم و کفپوش و جزیره آشپزخانه متناسب نیز موجب آرامش و بزرگتر به نظر رسیدن فضا می شود.

 

میز آشپزخانه با سرامیک پرسلان

 

 

میز قهوه پرسلان

این اتاق نشیمن برای دیزاین از کاشی پرسلان طرح مرمریت تیره، هم برای میز قهوه و هم دیوار شومینه استفاده نموده است. کنار هم قرار گرفتن طرح سنگ مرمریت تیره در میز قهوه با اضلاع کناری طلایی رنگ، جلوه ای با شکوه و ظاهری مدرن را ایجاد می کند.

 

میز قهوه پرسلان

 

 

ایده طرح جزیره آشپزخانه با سرامیک پرسلان

یکی دیگر از ایده های مبلمان با کاشی پرسلان این جزیره آشپزخانه با ظاهر زیباست، زیرا کاربردی و کاملاً بی همتا است. در این  آشپزخانه وسیع، جزیره و میز مطابق با آن، خیره کننده به نظر می رسد. و از آنجا که تمام کاشی و سرامیک در برابر آتش مقاوم است (از جمله پرسلان در اندازه دلخواه)، شعله های اجاق گاز را می توان درست در پیشخوان جزیره ساخت.

 

جزیره آشپزخانه با سرامیک پرسلان

 

 

میز کار با سرامیک پرسلان

این میز با دوام فوق العاده، و مقاوم در برابر خراش و با طراحی خیره کننده از سنگ مرمریت کهکشانی می باشد که ساعت های طولانی کار را لذت بخش تر می کند.

 

میز کار با سرامیک پرسلان

 

 

ایده های مبلمان و نیمکت با سرامیک پرسلان

طرح سنگ مرمریت سفید بر روی نیمکت از جنس پرسلان زیبایی خاصی را به نمایش گذاشته است. تطبیق نیمکت با کف، دوش و کاشی دیواری طراحی مینیمالیستی را ایجاد می کند که بسیار چشم نواز است.

 

نیمکت پرسلان

 

 

شومینه با سرامیک پرسلان

این طراحی ظاهری سنگی قابلیت های متنوع پرسلان را نشان می دهد.

 

شومینه سرامیک پرسلان

 

 

کابینت پرسلان

سرامیک پرسلان باعث می شود سطح کابینت با دوام و تمیز باشد و به شما امکان هماهنگی با کفپوش آشپزخانه، میز پیشخوان و کاشی پشت پرده را می دهد. ما عاشق ورق فلز این کاشی پرسلان خاکستری و همچنین کفپوش هلویی هستیم.

 

کابینت پرسلان

 

 

ایده اتاقک با سرامیک پرسلان

یکی دیگر از ایده های مبلمان با کاشی پرسلان اتاقک ویژه است. در این اتاقک می توان چندین عنصر مبلمان پرسلان را با هم جمع کرد تا یک اتاق غذاخوری لوکس برای موارد مختلف، از کافه ها و رستوران های سطح بالا گرفته تا کازینوها ایجاد کرد.

این اتاقک که با یک میز، نیمکت، قفسه، دیوار و کف کامل شده، همه سطوح آن با پرسلان می باشد. امیدواریم از ایده های مورد علاقه ما در مبلمان کاشی و سرامیک پرسلان لذت برده باشید. همچنین توانسته باشید یکی دو مورد طرح دلخواه خود را پیدا کرده باشید.

 

اتاقک پرسلان در اندازه دلخواه

 

 

برای کسب ایده های مبلمان با کاشی پرسلان، از سایت خانه لاکچری دیدن کنید و سپس با طراح کاشی خود کار کنید تا یک قطعه سرامیک پرسلان منحصر به فرد را برای خود طراحی کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *