کاشی پرسلان مبلمان جدید – بررسی مزایای مبلمان پرسلان

کاشی پرسلان مبلمان جدید

کاشی پرسلان مبلمان جدید – بررسی مزایای مبلمان پرسلان

کاشی پرسلان مبلمان جدید – بررسی مزایای پرسلان ها نسبت به سایر مواد

در حال حاضر یکی از مرسوم ترین پوشش های سطح موجود، استفاده از کاشی پرسلان به عنوان مبلمان جدید است. با طول ۱۵ فوت ، عرض پنج فوت و ضخامت ۳.۵ میلی متر می باشد و منظور ما فقط برای کف و دیوارها نیست. این کاشی های بزرگ و زیبا همچنین در حال تبدیل شدن به گزینه ای محبوب برای انواع وسایل هستند.

 

مزایای کاشی پرسلان برای مبلمان

ممکن است از خود بپرسید ، کاشی و مبلمان؟

وقتی به انواع مبلمان فکر می کنید کاشی پرسلان به عنوان مبلمان جدید دقیقاً اولین چیزی نیست که به ذهن خطور کند، اما این باعث می شود محبوبیت آن به عنوان گزینه ای از مواد مبلمان چشمگیرتر باشد.

توضیحی که در مورد مشهور شدن کاشی پرسلان وجود دارد از مزایای برتری عملکردی و زیبایی آن نسبت به سایر مواد (غیر سرامیکی) ناشی می شود. به عنوان مثال، در اینجا به توضیح چند مزیت پرسلان تراش خورده در مقایسه با مواد مبلمان سنتی می پردازیم.

 

تفاوت مبلمان پرسلان و مبلمان چوبی

مبلمان چوبی در معرض آسیب رطوبت، کمرنگ شدن در معرض آفتاب و خراش اشیای تیز هستند. مانند انواع کاشی و سرامیک، صفحات کاشی و سرامیک پرسلان در برابر آب، لکه، محو شدن و خراش مقاوم هستند. حلقه های ناشی از نوشیدنی های بدون لیوان مسئله کاشی پرسلان نیست.

 

تفاوت مبلمان پرسلان و مبلمان شیشه ای

علاوه بر مراقبت از شیشه که از اهمیت بالایی برخوردار است (منظور ما را می دانید – پاک کردن مداوم برای از بین بردن اثر انگشت و لکه های چرب)، بزرگترین نقطه ضعف مبلمان شیشه ای این است که خط وخش می تواند نگران کننده باشد.

 

تفاوت مبلمان با کاشی پرسلان و مبلمان از سنگ طبیعی

نمی توان سنگ طبیعی را به نازکی صفحه های کاشی و سرامیک پرسلان ساخت، حمل، اداره و نصب پرسلان آسان می باشد. پرسلان همچنین مقاومت در برابر آب و لک می باشد و از انواع خاصی از سنگ طبیعی مانند سنگ مرمر و عقیق نیز مقرون به صرفه تر است. پرسلان می تواند در مقادیر زیادی با کیفیت و ظاهر ثابت تولید شوند، چیزی که با سنگ طبیعی دشوارتر است.

 

تفاوت مبلمان پرسلان و مبلمان فلزی

بعضی از انواع مبلمان فلزی اگر به طور منظم در معرض رطوبت قرار بگیرند ممکن است زنگ بزنند. این نگرانی برای هر مبلمان که در فضای باز استفاده می شود وجود دارد. زنگ زدگی و انواع دیگر آسیبهای با آب، مسئله کاشی پرسلان نیست.

 

تفاوت مبلمان کاشی پرسلان و مبلمان پلاستیکی

مبلمان پلاستیکی از نظر دوام و سبک قابل مقایسه با پرسلان نیستند. اما نگرانی اصلی در اینجا پایداری پلاستیک است که بازیافت برخی از آنها دشوار یا حتی غیرممکن است.

مانند همه انواع کاشی و سرامیک و صفحات کاشی پرسلان فاقد پلاستیک هستند. انواع کاشی و سرامیک معمولاً مطابق با مقررات آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) هستند که برای محیط مضر نمی باشند.

 

برای خرید کاشی و سرامیک پرسلان در فروشگاه خانه لاکچری می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

خرید اینترنتی سرامیک پرسلان

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *